Klacht: geen respons op klacht afhandeling/retour aanvraag!

Harold Stavast op 09 november 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een klacht ingediend op 24-10 van dit jaar met referentie,DEFREF94069450.
Maar tot op heden nul respons.
Het gaat om een klacht over een matras wat is geleverd op 27-01-2022.
De klacht is dat beide zijkanten van het matras inzakken, en dus geen stevigheid meer geven, waardoor je er nachts afrolt.

Gewenste Oplossing:

Graag omruilen, voor een nieuwe of geld retour!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 november 2023 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Harold Stavast