Klacht: Filet American speciaal

op 14 augustus 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, Gisteren heb ik bij jullie filiaal in Hoogvliet meeuweplaat een bakje filet speciaal gekocht. Nu wou ik dit net op me broodje smeren en pakte ik iets uit bakje, en zag ik een spin in mijn bakje liggen. Dit bakje was net 20 seconden open. Dus deze zat er al in. Gelukkig zag ik het optijd. Ik vind dit namelijk echt niet kunnen!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het opgelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 augustus 2019 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Jong,

Allereerst willen wij u bedankten voor uw melding via klacht.nl met betrekking tot de filet american. Het spijt ons te horen dat deze niet de juiste kwaliteit bevat.

Wij bespreken uw melding met onze leverancier. Tevens sturen wij u een reactie per post met een geste voor het ongemak. De brief zal u in de loop van komende week ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak en wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Barbara Jaspers
Afdeling kwaliteit
Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleighdissel