Klacht: Bedorven groente

Marco vd Nieuwenhuijsen op 13 januari 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag spruitjes gekocht die bedorven waren, dit is mij vorig jaar ook 2x overkomen, vorige week sinaasappels waar de schimmel op zat en voorverpakte tomaten waar ook schimmel tussen zat, ik haal geen groente meer bij Lidl, ook voorverpakte bami was over de datum, was nog wel goed maar zou niet mogen, mijn overige boodschappen ook niet meer

Gewenste Oplossing:

Dat gewoon goed de producten in de gaten worden gehouden op versheid, begrijp werkelijkheid niet dat deze grove fouten over het hoofd worden gezien door de medewerkers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 januari 2022 om 19:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Lidl

1 jaar geleden - Wij hebben je zojuist per mail laten weten dat we een coupon van 7,50 euro hebben toegevoegd aan je Lidl Plus account. Vergeet de coupon niet te activeren voor je de klantenkaart laat scannen! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Marco vd Nieuwenhuijsen