Klacht: aardappelen slechte kwaliteit

op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vrijdag 8 januari aardappelen gekocht bij Lidl. Extra groot iets kruimig 2,5 kg ras: Melody. Hiervan heb ik zowat de helft van moeten weggooien wegens slechte kwaliteit van buiten en ook van binnen. prijs 1,79 Euro

Gewenste Oplossing:

liefst een nieuwe zak met goeie kwaliteit aardappels

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 januari 2016 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door josjubbi