Klacht: Aangekochte bioscoopbon

op 28 juni 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bioscoopbon bij liddl grave gekocht. Deze blijkt niet geactiveerd te zijn. Het bonnetje wat daarbij hoort had ik nog.de aankoopbon met resterende boodschappen niet. We zijn van het kastje naar de muur gestuurd en tot 3x toe zei men dat het opgelost werd maar eenmaal daar was het probleem dat ik beide aankoopbonnen zou moeten hebben. Ondertussen is het nog steeds niet opgelost terwijl de fout bij hun ligt.

Gewenste Oplossing:

Als de bon alsnog geactiveerd wordt en liddl het op zoekt in hun bonnen van 6 juni j.l als ze perse bewijs willen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 28 juni 2020 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door loonaa1981