Klacht: Lichamelijk letsel door de buschauffeur

op 28 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het dicht gooien van deuren terwijl een oud persoon nog aan het uitstappen is ,waardoor de persoon bekneld raakt tussen de deuren , met als gevolg de persoon met gekneusden ribben is geconstateerd door de dokter, dankzij de mede passagiers die schreeuwend het allert gaven aan de chauffeur heeft men het ergste kunnen voorkomen, maar de buschauffeur heeft geen enkele spijt betuigt ! . Deze is gebeurd op donderdag 22 september 2016 met buslijn nr 2 reeshof omstreeks 17.50 h .
Pasnummer van het des betreffende is : 3528020076748776
Hierbij vragen wij u om echter naar deze geval te bekijken met behulp van camera beelden die bij u geregistreerd zullen zijn.
B.V.D.

Minimaal een spijt betuiging , ( in afwachting van het letsel genezing )

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Goedemorgen, Dit klinkt als een nogal heftige en vervelende ervaring. Ik heb je bericht doorgestuurd naar de teammanager in de regio met de vraag of hij dit verder uit wil zoeken. Zodra ik een terugkoppeling van hem heb, hoor je dat van me. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 december 2016 om 06:33 geantwoord

Beste Kaddour,

Je melding is besproken met de chauffeur. Helaas hebben wij hierop geen terugkoppeling ontvangen. Ik sluit daarom deze melding.
Ik hoop dat het beter gaat met je ribben! Mocht je schade bij ons willen declareren, dan kun je dit doen via het contactformulier.

Mijn oprechte excuses voor deze nare ervaring.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via Facebook, Twitter of contactformulier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm?regioid=91641

^NT
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kaddour m