Klacht: niet ontvangen

van Suijdam C op 10 oktober 2021 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ongeveer 2 jaar ben ik lid van Libelle. Rond eind september/begin oktober was mijn eerste ‘contract’ afgelopen omdat het een overeenkomst voor 2 jaar was. Voordat de 2 jaar om was kreeg ik Libelle niet meer. Daarna een paar dagen afgewacht maar nog steeds geen Libelle. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen wat een crime was. Maar uiteindelijk toch gelukt. Medewerker gesproken die vertelde dat de 2 jaar bijna om was. Niet correct dat ik voor einddatum de Libelle al niet meer ontvang trouwens. Terwijl er wel voor betaald is. Nieuw abonnement afgesproken en Libelle zou nagezonden worden. Week erna: weer geen Libelle. Opnieuw gebeld (zucht zucht zucht….) en weer nagezonden. Mailadres waar bevestiging nieuw abonnement naartoe gezonden zou worden gecontroleerd omdatt ik nog geen mail ontvangen had. Afglopen editie (nr 44) weer niet ontvangen. Weer gebeld (opnieuw zucht zucht zucht….). Medewerker put zich uit in excuses en belooft Libelle na te zenden. Opnieuw gevraagd mailadres te controleren. Wat blijkt? was niet correct, hopelijk nu wel. En hopen dat nr 44 snel bezorgd wordt en verdere toezending correct verloopt. Al met al: voor mij zeer vervelend en geen reclame voor Libelle. C. van Suijdam, Boshoekerweg 8a, 8167 LS Oene.

Gewenste Oplossing:

wekelijks correcte toezending

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van Suijdam C