Klacht: Bezorging

op 28 november 2019 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij deze het volgende de bezorging van de Libelle is nu voor de vierde keer in laatste 4 maanden en waarvan de laatste 3 achter elkaar niet bezorgd en wij moeten iedere keer bellen en we krijgen alleen de robot ik weet niet of jullie willen dat we klant blijven mag je ons wel eens te gemoed komen Voor het ongemak Vriendelijke groeten. Bj van de rieth 3193PB nr 3. Klantennummmer. 20137065

Gewenste Oplossing:

Als de Libelle op tijd bezorgd word en jullie een leuke compensatie leveren dus geen kortingen op een ander blad

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rieth barends