Klacht: Ze hebben geld van mijn rekening gehaald zonder toestemming.

Cornelispurmerend op 21 januari 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ten eerste lokken ze je met het gratis kijken voor een date.
Als je dan degene wil zien moet je betalen,oke gedaan voor 3 maanden per ING.
38 euro was dat,en dan halen ze 2 dagen later nog eens 44 euro van mijn rekening zonder toestemming. En dit krijg ik nu met geen mogelijkheid terug .
Wat doen we hier aan ,ik ga het nog bij de bank proberen en ik ga naar de politie om ze aan te geven van diefstal.

De oplossing waar ik tevreden mee ben is dat ik mijn geld terug krijg en ik heb al weer opgezegd ook,dus ik hoop dat het hier bij blijft.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 28 januari 2013 om 16:59 geantwoord

Beste Cornelispurmerend,

ik begrijp uit uw bericht dat er een extra betaling heeft plaatsgevonden, die u graag gerestitueerd wilt zien.

Graag wil ik u eerst mijn excuses aanbieden voor de late reactie op uw bericht. Berichten die wij ontvangen via de "Help" link onderaan de Lexa website worden sneller behandeld, en ik wil u dan ook aanraden, om in de toekomst zo contact op te nemen met Lexa.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel. voor u nagekeken en kan u melden dat u na betaling van uw Full Membership wordt doorverwezen naar een scherm waar u nog voor een aantal extra opties kunt kiezen. Wanneer u geen gebruik wilt maken van deze extra opties, klikt u op de link "Ik houd het bij mijn membership van 3 maanden". U heeft hier echter gekozen voor een extra optie Premium & Control, en vervolgens op "Bevestig je bestelling" geklikt, waardoor de betaling plaats heeft kunnen vinden.

U kunt een betaling altijd binnen 7 dagen na aankoop laten annuleren, mits u geen gebruik heeft gemaakt van de betaalde diensten. U voldoet aan deze voorwaarden, en ik heb dan ook de betaling van 44,70 Euro voor u geannuleerd. U zult dit bedrag binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd kunnen zien.

Uw huidige membership bedraagt 3 maanden en loopt tot 15-04-2013 en zal hierna eindigen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door