Klacht: Uitgeschreven

Leeuw_757 op 29 januari 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Onlangs heb ik mij uitgeschreven bij Lexa, ik betaal ook niet meer, en toch krijg ik in mijn mailbox nog steeds berichten van hun dat o.a. mijn profiel wordt bezocht, dat kan toch niet??

Ik wil graag van hun site af.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 29 januari 2013 om 17:54 geantwoord

Beste Leeuw_757,

ik begrijp uit uw bericht dat u uw profiel graag verwijderd wilt zien.

Ik heb uw gegevens voor u nagekeken en geconstateerd dat u alleen uw profiel op de Lexamore website heeft verwijderd. Uw profiel op de Lexa website staat nog steeds online en is actief.

Ik heb op uw verzoek uw profiel definitief van de Lexa website verwijderd. Houd u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren, voordat al uw gegevens zijn verwijderd, en u geen berichten meer zult ontvangen.

Graag wil ik u bedanken voor het gebruik van onze site.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door