Klacht: Opzeggen abonnement

Liselotteer op 17 januari 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nadat ik mij voor lexa.nl had aangemeld, had ik meteen spijt en wilde mijn aanmelding annuleren. Ben hier nu 3 dagen mee bezig zonder succes.

Ik wens geen lid meer te zijn en geen berichten meer te ontvangen van lexa.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 17 januari 2013 om 16:29 geantwoord

Beste Liselotteer,

ik begrijp uit uw bericht dat u uw profiel graag verwijderd wilt zien.

Ik heb op uw verzoek uw profiel definitief van de Lexa website verwijderd.

Houd u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat al uw informatie van de website is verwijderd. Vanaf dit moment kunt u niet langer inloggen op de website en ontvangt u tevens geen berichten meer van ons.

Het is spijtig om te horen dat u op dit moment geen gebruik meer wilt maken van de diensten van Lexa.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door