Klacht: Opzeggen abonnement

Liselotteer op 17 januari 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik mij voor lexa.nl had aangemeld, had ik meteen spijt en wilde mijn aanmelding annuleren. Ben hier nu 3 dagen mee bezig zonder succes.

Gewenste Oplossing:

Ik wens geen lid meer te zijn en geen berichten meer te ontvangen van lexa.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 17 januari 2013 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Liselotteer,

ik begrijp uit uw bericht dat u uw profiel graag verwijderd wilt zien.

Ik heb op uw verzoek uw profiel definitief van de Lexa website verwijderd.

Houd u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat al uw informatie van de website is verwijderd. Vanaf dit moment kunt u niet langer inloggen op de website en ontvangt u tevens geen berichten meer van ons.

Het is spijtig om te horen dat u op dit moment geen gebruik meer wilt maken van de diensten van Lexa.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door