Mijn Klacht:
Ik probeer 4 dagen voor einde van mijn lidmaatschap van 6 maanden af te zeggen, wat niet lukte omdat mijn wachteoord niet herkend werd, terwijl ik net daarvoor met dezelfde gegevens heb ingelogd op de website. Na vele pogingen en wijzigen wachtwoord, lees ik iets over niet af te melden binnen 48 uur voor einde. Ik probeer het vandaag weer en krijg tegelijk de rekening via Aapple, voor nieuwe 6 maanden….morgen loopt mijn abonnement af. Telkens wordt mijn wachtwoord niet herkent, ik mail Lexa en krijg vlot antwoord, hoe ik via Itunes moet afmelden, nu weer een paar uur verder heb ik met 3 mensen alle stappen gevolgd zonder succes en met behoorlijke frustratie. Ik wil van dit lidmaatschap af en het lukt op geen enkele manier, ik wil hiervoor ook niet opnieuw 6 maanden lidmaatschap betalen en wil gebruikmaken van herroepingsrecht. Het is niet duidelijk hoe ik dit formulier verzend, aan wie en hoe, en hoe ik alsnog mijn lidmaatschap afzeg. Ik zie veel dezelfde klachten van mensen op sites, jammer is dit….
Gewenste Oplossing:
Als mijn lidmaatschap gestopt is per direct ( morgen loopt de periode van 6 maanden af) en ik mijn geld teruggestort krijg.
