Mijn Klacht:
Geachte lezer,
Ik heb een klacht al gestuurd naar customer care team, maar ik vraag mij af of dat aangekomen is! Ik heb betaald vandaag 29 mei 2017 voor een abonnement voor 3maanden, 50,97 euro en tot mijn schrik komt er nog een betaling bij van 44,49 euro. Dit kan niet de bedoeling zijn, daar heb ik niet om gevraagd, maar ik moest op de knop bevestiging klikken en toen zag ik het 2de bedrag pas staan. Ik voel mij zeer misleid hierdoor en vraag per omgaande om het bedrag terug te storten, ik vraag dus om herroeping van het lidmaatschap! Ik wil echt niet voor bijna 96 euro gebruik maken van een datingsite, dit heb ik niet eerder meegemaakt!! Ik zie dit als een zeer agressieve verkoopmethode, ik ben hier niet blij mee! Zo jammer dat ik met Lexa op deze manier te maken krijg.
Gewenste Oplossing:
Graag herroeping van lidmaatschap en terugbetaling van het bedrag wat ik betaald heb!
