Klacht: betaling Lexa

Annette Boogaard op 29 mei 2017 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer,

Ik heb een klacht al gestuurd naar customer care team, maar ik vraag mij af of dat aangekomen is! Ik heb betaald vandaag 29 mei 2017 voor een abonnement voor 3maanden, 50,97 euro en tot mijn schrik komt er nog een betaling bij van 44,49 euro. Dit kan niet de bedoeling zijn, daar heb ik niet om gevraagd, maar ik moest op de knop bevestiging klikken en toen zag ik het 2de bedrag pas staan. Ik voel mij zeer misleid hierdoor en vraag per omgaande om het bedrag terug te storten, ik vraag dus om herroeping van het lidmaatschap! Ik wil echt niet voor bijna 96 euro gebruik maken van een datingsite, dit heb ik niet eerder meegemaakt!! Ik zie dit als een zeer agressieve verkoopmethode, ik ben hier niet blij mee! Zo jammer dat ik met Lexa op deze manier te maken krijg.

Gewenste Oplossing:

Graag herroeping van lidmaatschap en terugbetaling van het bedrag wat ik betaald heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door