Klacht: abonnement opzeggen

mckenzie777 op 23 februari 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb toestemming gegeven voor maar een eenmalig betalling. mar sinds dien wordt elke maand 24.95 euro van mijn rekening afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag dat jullie zo snel mogelijk mijn abonnemet afzeggen en de te veel afgeschreven bedrag terug storten.

gebruikers naam: mckenzie777

betalings kenmerk: 09182540200

grt

k liskamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 26 februari 2013 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mckenzie777,

ik begrijp uit uw bericht dat u toestemming heeft gegeven voor een betaling, echter hebben er meerdere afschrijvingen nu plaatsgevonden die u graag stop wilt zetten en gerestitueerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel op Lexa voor u nagekeken en kan u melden dat u bij betaling van uw 1 maand Full Membership akkoord bent gegaan met een automatische verlenging, zoals deze op de betaalpagina en in artikel 4.2 van onze algemene voorwaarden beschreven staat. Vervolgens heeft u deze automatische verlenging niet zelf tijdig geannuleerd via uw instellingen op uw profiel, waardoor deze verlenging plaats heeft kunnen vinden. Ik kan dan ook niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik nu wel de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en uw membership per 14-03-2013 zal eindigen. U kunt nog tot deze datum gebruik maken van de betaalde diensten, en hierna zult u weer gratis member zijn.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door