Geboden Oplossing:
Beste mckenzie777,
ik begrijp uit uw bericht dat u toestemming heeft gegeven voor een betaling, echter hebben er meerdere afschrijvingen nu plaatsgevonden die u graag stop wilt zetten en gerestitueerd wilt zien.
Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel op Lexa voor u nagekeken en kan u melden dat u bij betaling van uw 1 maand Full Membership akkoord bent gegaan met een automatische verlenging, zoals deze op de betaalpagina en in artikel 4.2 van onze algemene voorwaarden beschreven staat. Vervolgens heeft u deze automatische verlenging niet zelf tijdig geannuleerd via uw instellingen op uw profiel, waardoor deze verlenging plaats heeft kunnen vinden. Ik kan dan ook niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik nu wel de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en uw membership per 14-03-2013 zal eindigen. U kunt nog tot deze datum gebruik maken van de betaalde diensten, en hierna zult u weer gratis member zijn.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.
Met vriendelijke groet,
Christine van het Lexa Team