Klacht: Levertijd

op 25 juli 2017 over Tjox.nl in de categorie Deal-Sites

Beste Sanoma,

Onderstaand bericht ontving ik zo-even.
Eigenlijk vind ik dat u zich schuldig maakt aan misleiding.
Natuurlijk kan het zo zijn dat artikelen uitverkocht zijn……maar het zou u sieren wanneer u die melding maakt tijdens het bestelproces.
Technisch is dat heel gemakkelijk. U weet tenslotte dat het artikel uitverkocht is.
De vermelding dat de levertijd 1-3 werkdagen duurt is dus misleiding.

En dat terwijl u de tv-reclame gewoon door laat lopen. Ondanks dat u hiervan op de hoogte bent.
Duizenden mensen direct laten betalen en vervolgens over 7 weken rente trekken van dit geld.
Dat riekt zelfs naar oplichting.
En dan ook nog eens een melding maken in een “noreplymail” Hoe klantonvriendelijk kun je zijn.

Het is sportiever om mijn geld terug te storten en mij de aanbieding opnieuw doen op het moment dat u wel direct kunt leveren.

Bertil Geldof

Van: Sanoma [mailto:info@service.sanoma.nl]
Verzonden: dinsdag 25 juli 2017 12:09
Aan: B. Geldof
Onderwerp: Uitgestelde levering bestelling

De e-mail bevat informatie over de bestelling.
Webversie van deze e-mail

Beste heer Geldof,
Op 25-07-2017 ontvingen we de onderstaande bestelling van je. De belangstelling voor dit artikel bleek echter veel groter dan verwacht, waardoor onze voorraad in korte tijd was uitverkocht. Wel hebben we een nieuwe partij besteld. Dit betekent helaas wel dat we later zullen leveren. Het wordt nu week 37-2017.

Gegevens besteller

Aantal Productomschrijving Bedrag
1 tjox HG box € 24,95
Totaal € 24,95

Extra informatie
Alle bedragen zijn inclusief BTW, verzendkosten en eventuele kortingen.

Klantenservice
Ordernummer: 119354676
Telefoonnummer: 088-5500127
Bereikbaar: werkdagen 9:00 – 18:00 uur
Klik hier voor algemene leverings-voorwaarden

Sorry voor het ongemak.

Hartelijke groet,
tjox

© 2017 Sanoma Media Netherlands B.V.
Tjox – onderdeel Sanoma Media Netherlands groep

Ik ben tevreden wanneer mijn geld direct wordt teruggestort en ik een melding ontvang wanneer ik weer kan bestellen met 1-3 werkdagen levertijd!

Alle klachten die gemeld zijn door Geldo039