Klacht: Leveringstermijn

op 11 oktober 2017 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week dinsdag een bestelling geplaatst en het zou binnen 1-3 dagen geleverd worden. Vandaag zijn we exact een week verder en nu pas een mail gekregen dat het vandaag geleverd wordt. Dit is dan ook de eerste en de laatste keer dat ik iets bij zooplus besteld heb.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als het binnen de termijn geleverd wordt en indien dit niet zo is, dat ze dan op zijn minst een mailtje sturen wanneer het dan wel kan geleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jef brosens