Klacht: Levering vrijdag, montage maandag – geen communicatie, planning werkt NIET mee

op 20 juli 2020 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

In de winkel is met ons besproken dat een leverweek soms betekent dat het vrijdags wordt geleverd, en pas maandag wordt gemonteerd.
Wij hebben toen aangegeven dat dit niet onze voorkeur heeft, maar Johan heeft toen gezegd dat dit altijd op tijd wordt overlegd.

2 weken terug krijgen wij via de mail de bevestiging dat het dus bij ons inderdaad op vrijdag geleverd wordt en maandag pas gemonteerd. Terwijl onze hele planning al is gedaan op basis van de leverweek. We gaan dat weekend al verhuizen en ivm zwangerschap – is er geen uitstel mogelijk voor ons.

De afdeling planning brengt totaal geen begrip op voor onze situatie en zegt doodleuk NIKS te kunnen doen.

Erg teleurgesteld in de meedenkendheid. Tevens 2x beloofd om teruggebeld te worden door planning en wordt niet gedaan.

Wanneer de keuken op de woensdag wordt geleverd en uiterlijk de vrijdag wordt gemonteerd - zoals verwacht.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ear8