Klacht: levering van mijn pakket/ pakket status

op 27 mei 2021 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou in de eerste instantie mijn pakket vandaag binnen moeten krijgen. Nou kreeg ik twee dagen geleden een mailtje met daarin het bericht dat ik mijn pakket de volgende werkdag binnen zou krijgen (dus een dag eerder) nou helemaal prima! mijn pakket zou tussen 14:46 en 15:46 binnen moeten komen, na de hele dag gewacht te hebben, geen pakketje! als ik ga kijken naar de status van mijn pakket staat er dat hij om wat voor reden dan ook niet geleverd kan worden. Nu heb ik gekozen voor een pick up point, daar zou mijn pakket de volgende dag klaar liggen, wat eigenlijk al te gek voor woorden is, aangezien ik mijn pakket al geleverd had moeten zijn. mijn pakket zou dus tussen 15:22 en 16:22 klaarliggen om opgehaald te worden. als ik dan weer kijk naar de status, staat er weer dat hij niet geleverd kan worden.

dat er misschien een vertraging is opgelopen is begrijpelijk, maar wat ik niet snap ik dan een mailtje ontvang met daarin dat mijn pakketje bezorgd wordt op een bepaald tijdstip en dat achteraf blijkt dat hij om wat voor reden dan ook niet geleverd kan worden. ik ben tevreden als mijn pakketje gewoon geleverd wordt. je bent bedrijf dat pakketjes bezorgd, maar kan geen pakketjes leveren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inssaf15