Klacht: Levering Miele afwas machine

op 18 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Aankoop Miele op 06.06.16. Medewerkster zegt toe dat machine in 2 dagen in huis is. Week erna voor levering.
Op 15.06.16 telefoontje machine binnen. ( Een week later dan afgesproken) medegedeeld bezorgdienst neemt contact met u. Niets vernomen. Gebeld met Media Markt en daar kreeg ik te horen dat ik hierover terug gebeld zal worden.
Weer niets vernomen. Vandaag 17 juni zelf naar Media Markt gestapt. Bij informatie balie werd ik naar boven verwezen naar de afdeling. ( bij informatie balie had de persoon niet zijn naam op!! Boven mijn klacht gezegd dat ik terug gebeld zou worden. Medewerker zegt dan zal dat zeker gebeurd zijn mevrouw. Pardon wat zegt u? Hij ging in zijn map zoeken en daar kwam mijn bon niet in voor. !!!! In de computer ging hij zoeken en daar stond de aankoop.
Ja zal iets fout gegaan zijn. Mag ik eigenlijk u naam weten?(ook geen bordje op). Gaf hem te kennen dat de machine zaterdag ingebouwd geleverd moet worden. Berhard is gaan bellen en gelukkig was er nog een gaatje. Thuis gekomen gaat de telefoon. Mevrouw wij komen maandag maandag u machine leveren!!!
Ik zeg dat kan niet met Media afgesproken en bevestigd dat het zaterdag is. Oh ga ik even bellen. Wordt terug gebeld het is in orde!!
Na 5 minuten weer de telefoon Berhard. Mevrouw de machine wordt dinsdag bij u ingebouwd, want ik heb een fout gemaakt ze bouwen niet in op zaterdag. Maar u krijgt een bon van 25 euro voor de last. Geen keus dus.
na weer 15 minuten een telefoon: mevrouw wij komen toch op zaterdag u machine inbouwen. Nu morgen afwachten……..

Ik ben tevreden wanneer mijn machine morgen ingebouwd is.
Er mag wel het een en ander veranderen met de communicatie bij Media Markt. Ook dat de bonnen niet zoek raken.
Ook dat bij de informatie balie iets vriendelijker je te woord wordt gestaan.
Ik zal nooit meer een grote aankoop bij Media Markt doen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ria@trendsentrends.nl