Klacht: Levering bij bestelling en betaling voorradig-Op afleverdag blijkt er geen voorraad te zijn

op 02 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bij de Webshop een televisie besteld, deze stond als voorradig, voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Netjes betaald. Dag thuis gebleven, maar geen bericht gehad over aflevertijd.
Na zelf contact met klantenservice te hebben opgenomen, blijkt de voorraad in de min te staan. Levertijd onbekend.
Annuleren kon wel, maar pas als er duidelijkheid was voor hun hoe het zat en krijg mijn geld pas na 5-7 dagen terug.
Natuurlijk om te voorkomen dat ik dezelfde product bij de concurrent koop.
Heb zelf inmiddels geannuleerd…..en moet tot volgende week op mijn eigen geld wachten…voor mij NOOIT MEER MEDIAMARKT!!!!

Dat Mediamarkt zelf een goede informatievoorziening naar de klant toe voert indien product niet voorradig is.

Er is een vergelijkbaar product aangeboden enkele minuten nadat ik had geannuleerd, dit had natuurlijk daarvoor gemoeten ( binnen 24 uur) aangezien het gewoon bekend was bij Mediamarkt en zij hadden mij een bericht moeten sturen.
Mediamarktteam probeert te manipuleren als je belt zodat je toch nog dagenlang op de levering gaat wachten met alle rompslomp van dien, je moet goed op je strepen staan!

S.v.p. loze kreten uit de webshop verwijderen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SxC35