Klacht: Levering

op 15 mei 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben op 18 april een bestelling geplaatst die zou geleverd worden op dinsdag 12 mei.
9 mei een mail dat de bestelling wordt verzameld, in deze msil kun je naar setails waarin staat dat de bestelling onderweg is. De link naar track and trace meldt echter sat de levering nog niet bekend is. Dinsdag 12 mei werd aangegeven morgen. Maar ook morgen 13 mei gegevens ongewijzigd.
Gebeld met een medewerker die zag het ook, vreemd, maar ze kon er niets aan veranderen. Tot op vandaag blijft de order hangen op 13 mei. Uiteraard wel betaald op 18 april maar verder niets. Ook geen zicht op wanneer wel ???

Gewenste Oplossing:

Nu nergens over

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle72