Klacht: levering

op 09 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling bij bonprix geplaatst op 25 april. Op 4 mei had mijn bestelling binnen moeten komen, 6 mei kreeg ik een mail dat mijn gegevens werden gecontroleerd dus vanaf dat moment het binnen 2 dagen zou komen. Ik ging uit van 8 mei. op mijn track en tracé staat nu nog steeds dat mijn bestelling is verwerkt. Mijn track en tracé code kreeg ik trouwens pas 6 mei wat ik ook al erg laat vond. Nu is het 9 mei en ik heb mijn bestelling nog steeds niet.
Ik snap dat het door corona langer kan duren voordat je je pakketje krijgt, maar zolang ? Een kennis van mij had deze week iets besteld bij bonprix en die heeft het wel optijd binnen de lever tijd gekregen, dus corona kan het niet zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn product krijg en misschien korting krijg omdat het zolang heeft geduurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over uw bestelling. Wegens onvoorziene logistieke omstandigheden wordt de bestelling met enkele werkdagen vertraging verzonden. Wij bieden u onze excuses aan voor het geleden ongemak. U kunt uw bestelling steeds volgen via 'mijn bonprix'. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door jilian otte