Klacht: levering

op 09 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een bestelling bij bonprix geplaatst op 25 april. Op 4 mei had mijn bestelling binnen moeten komen, 6 mei kreeg ik een mail dat mijn gegevens werden gecontroleerd dus vanaf dat moment het binnen 2 dagen zou komen. Ik ging uit van 8 mei. op mijn track en tracé staat nu nog steeds dat mijn bestelling is verwerkt. Mijn track en tracé code kreeg ik trouwens pas 6 mei wat ik ook al erg laat vond. Nu is het 9 mei en ik heb mijn bestelling nog steeds niet.
Ik snap dat het door corona langer kan duren voordat je je pakketje krijgt, maar zolang ? Een kennis van mij had deze week iets besteld bij bonprix en die heeft het wel optijd binnen de lever tijd gekregen, dus corona kan het niet zijn.

Ik ben tevreden als ik mijn product krijg en misschien korting krijg omdat het zolang heeft geduurd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:41 geantwoord

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over uw bestelling. Wegens onvoorziene logistieke omstandigheden wordt de bestelling met enkele werkdagen vertraging verzonden. Wij bieden u onze excuses aan voor het geleden ongemak. U kunt uw bestelling steeds volgen via 'mijn bonprix'. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door jilian otte