Klacht: levering

op 13 april 2020 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Op 10 maart ll. bestelde ik 2 brillen. De levering zou ong. 1 week duren. Brute pech, dit lukte niet meer voor de sluiting tengevolge van corona.
Sindsdien geen enkele vorm van contact met Pearle, zelfs geen mail.
Het moet toch perfect te doen zijn om een dringend nodige bril thuis te laten leveren ? Ik nam reeds contact op met de klantendienst en werd beloofd opgebeld te worden…niet dus
Ik heb de bril dringend nodig om thuis te kunnen werken, pc gebruik enz..
Wat kunnen jullie als oplossing bieden ?

Betaling online regelen en dan levering met koerierdienst of eventueel afhalen in verkooppunt op afspraak

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Pearle

7 maanden geleden - Beste mevrouw Hendriks, kunt u ons laten weten in welke winkel u de bestelling heeft geplaatst? Alvast bedankt voor uw reactie. Groet, Webcare Pearle Opticiens

Reactie van de melder van de klacht rihe

7 maanden geleden - Beste, Mijn bestelling plaatste ik bij Schelfhout Antwerpse steenweg 749 9041 Oostakker mvg, R.Hendriks

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 15 april 2020 om 14:00 geantwoord

Beste mevrouw Hendriks, u heeft de aankoop gedaan in Belgie. U bent nu in contact met de klantenservice in Nederland. Wij adviseren u het contactformulier in te vullen via de volgende link https:www.pearle.benl_BEcontactformulier, zodat er voor u naar een juiste oplossing gezocht kan worden in Belgie. Groet, Webcare Pearle Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door rihe