Klacht: Levering

op 19 maart 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou mijn pakketje op woensdag 18 maart krijgen. Deze had vertraging en dit werd dus donderdag 19 maart. Ik vond dit niet erg want dit komt natuurlijk door het corona-virus momenteel. Ik zit thuis netjes te wachten en krijg de update dat mijn pakketje is afgeleverd bij een afhaalpunt met de reden: ontvanger was niet thuis. Ik werk thuis en vanuit mijn raam kijk ik de straat op. Ik zat hier sinds 13.30 en volgens ups is de bezorger 13.46 langsgekomen, is er aangebeld en niet open gedaan. Er heeft überhaupt geen ups busje in de straat langs gereden, laat staan bij mij aangebeld. Het pakketje is vervolgens ook niet bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt bezorgd, maar wat verderop. Ik snap dat door corona-virus alles wat warrig is, maar kunnen mensen nu ook meteen niet meer normaal hun werkzaamheden voltooien? Ik vind dit geen normale gang van zaken. De bezorger liegt dus gewoon en geeft de ontvanger er nog de schuld van ook met de consequentie dat ik nu het pakketje moet gaan afhalen terwijl ik ziek ben geweest en met zo min mogelijk mensen in aanraking wil komen momenteel (je weet wel, flatten the curve enzo)..

Ik was tevreden gesteld als mijn pakketje gewoon gisteren bij mijn huis was geleverd. Ik kan nu tevreden worden gesteld als ups met een compensatie komt voor hun onprofessionele handelen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YanteRoos