Klacht: Levering

op 13 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag op 13 juni verwachte ik een pakket van ups.
Ik was heel de dag samen met 2 anderen.
Terwijl ik boven aan het schoonmaken was hoorde ik de bel.
Ik liep naar beneden om de deur open te doen. Maar zag de chauffeur net wegrijden. Ik had een briefje in de brievenbus gekregen dat ik het op een ups point zelf moet komen ophalen.
Ik vind het belachelijk dat ik 6 euro heb betaald voor deze slechte service!
De chauffeur heeft geen enkele moeite gedaan om het pakketje goed af te leveren.

Ik zou graag mijn 6 euro terug vinden, vanwege alleen de levering van slechte service. Of dat mijn pakket alsnog bij mij wordt afgeleverd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 09:51 geantwoord