Klacht: Levering

op 13 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op 13 juni verwachte ik een pakket van ups.
Ik was heel de dag samen met 2 anderen.
Terwijl ik boven aan het schoonmaken was hoorde ik de bel.
Ik liep naar beneden om de deur open te doen. Maar zag de chauffeur net wegrijden. Ik had een briefje in de brievenbus gekregen dat ik het op een ups point zelf moet komen ophalen.
Ik vind het belachelijk dat ik 6 euro heb betaald voor deze slechte service!
De chauffeur heeft geen enkele moeite gedaan om het pakketje goed af te leveren.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn 6 euro terug vinden, vanwege alleen de levering van slechte service. Of dat mijn pakket alsnog bij mij wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Elke18