Klacht: leveren ondeugdelijke monturen

op 28 april 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het schoonmaken van mijn bril van nog GEEN 4 WEKEN OUD valt zomaar de neusvleugel van het montuur,in de winkel wordt doodgewoon gezegd,dat komt door het gebruik!!!Maar het blijkt gewoon BAGGER wat ze verkopen!!En nog duur ook!

Gewenste Oplossing:

Ze kunnen mij met niets meer tevreden stellen,Pearle heeft voor mij definitief afgedaan!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 29 april 2016 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Snelleman,

Hierover is op 29 april 2016 telefonisch contact geweest met u. We betreuren dat u twijfels hebt over de kwaliteit van het geleverde product. In het telefoongesprek is aangegeven dat het defect inmiddels is gerepareerd en tevens de volledige bril is gecontroleerd, waardoor er een oplossing is geboden voor uw probleem.

Met vriendelijke groet,

Pearle Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door FWS1000