Klacht: Leveren

op 12 augustus 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een mail ontvangen dat alle 3 de witgoed apparatuur vandaag zouden komen tussen 08;00 en 10;00. Na 4x bellen onduidelijke antwoorden en op laatst krijg je te horen,;;; vrachtwagen zat te vol. Wordt vandaag niet meer. Misschien zaterfag of maandag. En nu??. Ik vind het belachelijk dat door jullie fouten mijn spulllen niet binnenkomen. Extra vrij genomen van werk. Continu achter aan bellen. En dat voor een groot bedrijf als jullie. Ik ga dit ook verder onderzoeken. Indien zaterdag nog geen apparatuur. Dan ga ik het hoger opzoeken. Ik vind het echt omvoorstelbaar

Als mijn spulllen zoals beloofd en zoals zwart op wit op de mail staat. Dat het vandaag nog komt

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:59 geantwoord

Geachte mevrouw Kok,

Onze excuses dat uw zending niet tijdig is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Esmira