Klacht: Leverdatum wordt niet nagekomen

op 07 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 mei heb ik online bij Swiss Sense een van der Valk boxspring gekocht. Argument van aankoop was de korte levertijd van 3-5 weken. Na 2,5 week ontvang ik een mail waarin wordt gemeld dat de levering helaas vertraagd wordt met 2 weken. Na gebeld te hebben met Customercare (een zeer onvriendelijk meisje aan de telefoon gehad) bleek dat dit normaal is. Ik was akkoord gegaan met de verkoopvoorwaarden waarin staat vermeld dat levering tot max. 4 weken later mag, zonder compensatie. Moreel is dit al fout. Adverteren met een levertijd van 3-5 weken en achteraf melden dat dit ook wel eens 7-9 weken kan worden. Klanten lokken en voorwaarden niet direct vermelden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Swiss Sense mij voor de vertraging compenseert. Ik heb mij oude bed verkocht dat wordt opgehaald voordat ik mijn nieuwe bed ontvang, waardoor ik dus zeker 2 weken zonder bed zal zitten.
Ik ben namelijk niet zo snel mogelijk hierover ingelicht. Dit is pas na 2,5 week na bestelling gebeurd. Zie hier de tekst die bij de algemene voorwaarden wordt gemeld. "Het kan voorkomen dat het onverhoopt, als gevolg van grote drukte of andere omstandigheden, niet lukt jouw bestelling binnen de op onze website aangegeven levertijd bij jou te bezorgen. Je ontvangt hiervan dan zo spoedig mogelijk van ons nadat de bestelling geplaatst is bericht."

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 25 juli 2017 om 12:56 geantwoord

Er is niets met spoed gedaan. Er is namelijk later geleverd dan was aangegeven op de website stond aangegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Espaaij