Klacht: Lever tijd

op 23 juli 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 juni een bestelling geplaatst bij shein, deze zou geschat 9 juli arriveren. Nu al bijna 3 weken verder en nog niks ontvangen! Verder heb ik al gemaild naar shein maar nog geen reactie ontvangen.
Ik wil mijn geld terug en mijn pakketje ontvangen.
Deze klantenservice is ongekend slecht.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn wanneer ik het pakketje ontvang en een deel van de betaling terug krijg. Dit door het lange wachten en de slechte service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvantetering