Klacht: levensgevaarlijke situatie zwembad en vies huisje

op 26 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ben op Heijderbos geweest met een stel vrienden (5 personen)van 24 tot 26-06-2016, Bij aankomst huisje erg smerig, overal spinnenwebben en ander ongedierte, 1 lakenpakket bij openen al een niet uitwasbare bloedvlek, bed echt te smerig dus maar op de bank geslapen, maar het ergste komt nog.
De laatse dag in het zwembad, ineens een ontzettende doffe klap op het water , daarna pakte een van ons uit het water een zeer zwaar ijzeren voorwerp , de ander zag dat het uit het dakspant naar beneden was gevallen.mensen langs de kant hadden de klap ook gehoord en keken verbaasd naar ons> Een paar centimeter en ik was er niet meer geweest.
Bij melding werd eerst gratis 10 zwembadkaartjes aangeboden, toen voor ons 5e wat te eten, daarna een kortingsbon. Niemand die ook maar ging kijken waar dit nu vandaan kwam en of alles nu veilig was. LEVENSGEVAARLIJK.
Uiteindelijk is ons een kortingscheck aangeboden van 150 euro op een volgend verblijf. Ik ben net thuis en eigenlijk nog overdonderd wat me vandaag is gebeurd.

Ik zou tevreden zijn geweest als er onmiddelijk iemand zou zijn gaan kijken bij het dak en het zwembad zou zijn geinspecteerd.

ONS LEVEN HEEFT VANDAAG OP HET SPEL GESTAAN !!! 150 EURO IS ECHT BELACHELIJK. HET HELE WEEKEND TERUG IS HET MINSTEN WAT JULLIE KUNNEN DOEN.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 juni 2016 om 10:17 geantwoord