Klacht: Leuk dagje werd sneu dagje

op 18 maart 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik was vandaag bij CenterParcs de Huttenheugte met mijn man en 2 kindertjes met een dagarrangement zwemmen en snack. Om tien uur kwamen we aan en hebben toen heerlijk tot half twaalf gezwommen. Helaas begaf vlak voor het eten de sensor van de insulinepomp van mijn zoontje het en moesten we op stel en sprong naar huis. Daar moest de pomp omgewisseld worden. Toen we de medewerker bij de receptie het probleem duidelijk maakte en vroegen of we misschien nieuwe kaartjes konden krijgen omdat we maar 2 uurtjes hebben gezwommen en niks konden eten, maar wel al voor alles hadden betaald kregen we te horen dat het heel jammer is maar dat ze daar niet aan konden beginnen… Erg triest, we gaan bijna nooit weg en keken hier al 3 maanden naar uit…

Als we nieuwe dagkaartjes zouden krijgen voor ons.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 maart 2017 om 11:05 geantwoord

Heeft op 20 maart 2017 om 12:42 geantwoord

Geen reactie van het park ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door SifraVeenema