Klacht: Lenzen zijn niet scherp genoeg…ogen droog

op 19 februari 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Wij adviseren met uw klacht naar de winkel te gaan waar u klant bent zodat daar met u naar een oplossing gekeken kan worden.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u op nl.service@specsavers.com.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Specsavers International BV

Heeft op 17 maart 2018 om 11:34 geantwoord

Ik heb mijn abonnement opgezegd
En weer krijg ik een zending

Alle klachten die gemeld zijn door Adri van den bergh