Klacht: Lenzen te laat

op 06 maart 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Sinds september vorigjaar heb ik een lenzenabonnement bij Specsavers (om de drie maanden krijg ik een pakketje lenzen). De laatste twee bestellingen zijn niet op tijd verzonden. Twee keer over heb ik een mail gehad dat als mijn betaling binnen is, de lezen verzonden worden. De betaling wordt gewoon van mijn bankrekening afgeschreven, maar ik krijg geen bericht dat de lenzen verzonden worden. Als ik naar de klantenservice bel, weet de medewerker niet te vertellen wanneer ik de lenzen wel kan verwachten. Ze zijn of niet op voorraad (weet dan ook niet wanneer de lenzen wel op voorraad zijn) of de bestelling is nog niet aangevraagd. Dit vind ik erg vervelend, ik draag nu lezen die te oud zijn en dat is alles behalve comfortabel. Zij verwijzen mij naar de winkel om daar te vragen naar een gratis setje lenzen, maar daar heb ik toch geen abonnement voor?

Als mijn lenzen op tijd worden verzonden, of als er iets mis gaat met de bestelling, zij mij op de hoogte brengen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 21 maart 2017 om 10:39 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben begrepen van onze online service dat het ondertussen is opgelost. Zo niet dan vernemen wij het graag via nl.service@specsavers.com

Ook als u nog andere vragen of opmerkingen heeft dan vernemen wij het graag via hetzelfde email adres.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Manonl1988