Klacht: Lenzen spaarplan

op 14 januari 2014 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Iedere maand word er door Hans Anders 8,95 afgeschreven worden. Dat gebeurt dus niet, ze vergeten een maand of ze boeken het terug. Ook heb ik bijna 1 jaar moeten wachten dat ik 8,95 terug kreeg omdat ik teveel had betaald. Van het plan in het de bedoeling dat je niks meer hoeft te betalen als je in de winkel komt. Ik heb nu 3 jaar lenzen en er is geen 1 keer geweest dat ik niks bij hoefde te betalen.

Het spaarplan stoppen en zelf het bedrag te betalen in de winkel.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 januari 2014 om 08:31 geantwoord

Wij hebben iedere maand een automatische incasso aangeboden, helaas was het niet mogelijk om iedere maand van u rekening te incasseren. Wij gaan uw briltotaalplan beeindigen. U ontvangt hiervan nog een schriftelijke bevestiging.

Heeft op 22 januari 2014 om 15:58 geantwoord

Dit bedoel ik dus:

Hans Anders zegt:
we gaan uw briltotaalplan stoppen.

NEE want die heb ik niet, LENZEN totaal plan

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hans Anders beoordeeld.

Bericht van Hans Anders

3 jaren geleden - Onze excuses voor de fout, we hebben uw lens totaalplan beëindigd. Met vriendelijke groet, Hans Anders

Alle klachten die gemeld zijn door StephanieSlof