Klacht: Lenzen

op 03 juni 2021 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren klant bij Pearl, sinds een aantal maanden krijg ik lenzen via Pearl post. Na een betaling (waarbij stond dat ik na betaling binnen tien dagen mijn lenzen binnen zou krijgen), kreeg ik nog een brief met een openstaand bedrag binnen. Ik heb contact via de mail voortgezet, waarbij ik te horen kreeg dat ik die brief volledig mocht negeren. Waarna ik vroeg waarom ik dan nog niet mijn lenzen binnen had voor deze maand. Nu krijg ik te horen dat ik voor deze maand helemaal geen lenzen meer binnen krijg, wat ik echt absurd vind aangezien ik niet twee maanden kan doen met een maandlens.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn lenzen willen krijgen, zoals het ook in de brief stond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sa__