Klacht: Lenzen

op 08 september 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Een jaar geleden lenzen aangeschaft, op den duur erg last van opgezette bloedvaten, droge jeukende ogen tijdens het slapen. Later een afspraak gemaakt bij de opticien, blijkt dat me ogen schade hebben opgelopen door het niet gebruiken van de juiste vloeistof. Opticien vertelt dat de lenzen in combinatie met andere vloeistof de oorzaak is van de schade, echter heb ik nooit te horen gekregen dat de lenzen uitsluitend met de bepaalde vloeistof gebruikt moeten worden. Als ik dit had geweten had ik uiteraard nooit anders gebruikt. Opticien geeft aan niet verantwoordelijk te zijn voor de opgelopen schade.

Als bedrijf hen fout erkent, en een schadevergoeding erkennen voor de schade en last die ik van het probleem heb gehad.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 september 2018 om 11:52 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wat ontzettend naar te horen dat u schade heeft opgelopen door verkeerde vloeistof.

Wij nemen uw schrijven zeer serieus en wij willen u dan ook vragen om ons via onze klantenservice alle gegevens wilt toesturen, nl.service@specsavers.com

Graag uw naw gegegevens, uw klacht kort omschreven, welk type lenzen, welke vloeistof en de winkel waar u bent geweest.

In afwachting van uw reactie, verblijven wij,
Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door YB98