Klacht: lening geen Oplossing

op 16 mei 2016 over ING in de categorie Banken

Ik heb onlangs een lenig gehad van 25000 euro bij de ing ik had alles lekker op een rijtje ondanks overleed me vader en die had een eigen bedrijf mijn moeder werkte ook bij het bedrijf maar haar contract werdt niet verlengt duss nu draai ik op voor alle kosten de huur en zo want me moeder krijgt maar 500euro permaand waar ze rond van moet komen maar nu komen de problemen me vader had nog wat rekening open staan bij de belastingdienst en noem maar op ik kon moeilijk me moeder daar voor op laren draaien duss ik.had het op meegenomen maar ik wist niet dat er een loon beslag gedaan werdt op me rekening en kan ik me verplichtingen niet na komen aan de ing want anders kan ik de huur niet meer betalen nou heb ik laatst een halfjaar uitstel gevraagd aan de ing want dan heb ik geen loon beslag meer maar die geven zich onder geen beding thuis ik vraag me af is het de bedoeling dat iedereen op straat eindigt ik probeer een oplossing tevinde maar ze zien je liever diep in de problemen dan dat ze je willen helpen .

Ik ben met een passende oplossing tevreden want ik heb het geld gewoon niet nu en ik kaart ook aan dat ik alles netjes terug wil betalen maar nu gewoon niet gaat ik werk 15 uur per dag 6 dagen in de week om uit deze elende tekomen
Vriendelijke groeten
Dhr m.poortvliet

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 17 mei 2016 om 08:43 geantwoord

Hallo meneer Poortvliet,

Jeetje wat een nare situatie zeg. Gecondoleerd. Het wordt er zo niet makkelijker voor uw beiden op. Als ik het goed begrijp, komt u nu in de problemen omdat u de lening niet voldoende kunt af betalen? Heeft u zelf al contact gehad met de afdeling lenen/achterstanden? Wat was de \"oplossing\" daar?

Groet,

Femke