Klacht: Lekkage

op 17 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

06-06-2016 zijn wij aangekomen bij centerparcs het Meerdal, om te genieten van een rustig midweekje na het nodige te hebben meegemaakt. Helaas kregen we de 2de nacht lekkage na regen, waardoor 3 van de 4 slaapkamers heeeeel erg nat waren en er ook niet meer geslapen is ( ook de bedden waren nat ). De volgende ochtend zijn we meteen gaan bellen, maar kregen niemand te pakken, welk keuze menu we ook kozen, de verbinding werd verbroken. Toen zijn we maar naar de receptie gelopen, onderweg kwamen we nog een medewerker tegen die de daken aan het schoonmaken/maken was en hebben hem gevraagd of hij kon helpen en/of een ander telefoon nummer voor ons had, maar dat kon/ had hij niet, hij zei zelfs nog dat hij ook niemand kon bereiken…??? Eenmaal bij de receptie kregen we uiteindelijk een nieuwe cottage, dus we konden weer terug, alle spullen inpakken en verhuizen. Alles bij elkaar zijn we een nacht en dag kwijt ( dan heb ik het nog niet eens over de vermoeidheid die toesloeg door een nacht niet slapen ). De uiteindelijke oplossing voor een nieuwe cottage was goed, in die andere waren we niet gebleven, maar dat we geen enkele compensatie hebben gehad, dat vinden we wel een kwalijke zaak. We komen verder graag bij centerparcs, maar zien dit nu wel graag opgelost, voor wij opnieuw boeken.

Met compensatie/ vergoeding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Heeft op 23 juni 2016 om 08:21 geantwoord

Ik vind een cadeaubon voor een volgend verblijf een goede oplossing, alleen word er gezegd dat deze gestuurd is/ wordt naar nvdv46@hotmail.com, dit email adres is helemaal niet meer in gebruik, dus zo heb ik er nog niks aan. Dus graag naar een anders email adres of liever nog per post.
Voor verdere info nvdv46@gmail.com

Alle klachten die gemeld zijn door Lana2011