Klacht: Legitimatie

op 02 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik ging vandaag 26/08 naar de lidl in best. Ik ben 25/05/1998 18 jaar geworden. Ik wilde een krat bier halen en ik stond alleen voor de kassa, gaf me rijbewijs om me te legitimeren. Jullie hebben van die rare apparaten om te kijken of dat geldig is. Mijn rijbewijs werkte niet en had geen ID bij omdat ik snel moest zijn aangezien de winkel over 10 minuten dicht ging. Casiere had een leidinggevende erbij gehaald om te kijken of het bij een andere kassa wel lukte. Ook daar deed mijn rijbewijs het niet door het apparaat. Ik zei ik ben 18, ben 25/05/1998 jarig dat is nu dus 3 maanden geleden. Die man de leidinggevende zei heel leuk: het is erg druk in mijn hoofd dus ik kan nu niet goed tellen.. Wat erg vreemd is voor een leidinggevende , ik vertelde hem dat als je 98+2 maakt 2000 + 16 aangezien het 2016 was dat dat 18 jaar is en het nu augustus is dus 3 maanden verder dan Mei. Ik had wel mijn zorgpas mee van de CZ waar ook mijn naam en geboorte datum opstaat zodat ik kan laten zien dat ik echt het persoon op die ID ben. de leiding vertelde dat hij het niet mocht meegeven als het apparaatje het niet deed en vroeg me de winkel te verlaten. Vind dit erg klantvriendelijk en ben totaal NIET te vreden aangezien ik duidelijk 18 jaar ben en recht heb op drank !!

Ik ben tevreden met een cadeaubon of iets extra's

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Skastelijn

8 maanden geleden - Ik zou graag een reactie willen op mijn klacht aangezien ik dit behoorlijk serieus neem !!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 september 2016 om 15:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Skastelijn