Klacht: Lege schoenen doos ontvangen, Bijenkorf houd me aan het lijntje!!!

op 10 mei 2020 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Een maand geleden schoenen van 650,- besteld bij de Bijenkorf. Paar dagen later ontvang ik een lege schoenendoos. Direct contact opgenomen met de Bijenkorf hierover, binnen een paar dagen zou ik een reactieantwoord krijgen. Dit is natuurlijk niet gebeurd. Elke keer als ik contact op neem met de Bijenkorf, telefonisch, chat of e-mail krijg ik dezelfde standaard antwoorden. Je bent gewoon machteloos, zij bepalen hoelang het duurt en als het ze niet lukt binnen de door hun bepaalde tijd, verlengen ze het gewoon zonder pardon. Je wordt niet ingelicht, ze nemen geen contact op, helemaal niks. Ik ben de gene die continue contact met ze probeert op te nemen en ook dit gaat niet altijd even makkelijk want er wordt gewoon keihard opgehangen zodra ze de case nummer te horen krijgen (niet altijd), echt schandalig. Ik, als klant, wordt hier gewoon behandeld als een stuk vuil. Het zou maximaal 2 weken duren, nu is het je zal toch nog even meer geduld moeten hebben. Het ergste is dat de Bijenkorf mij niet zelf hierover inlicht maar dat ik er zelf achteraan moet gaan. En ze geven mij ook nog eens het gevoel alsof ik iets fout heb gedaan of doe door contact op te nemen. Het enige wat ik fout heb gedaan is door z’n dure bestelling te plaatsen bij een winkel zoals de Bijenkorf. Wie had dat ooit gedacht zeg, dat je door z’n grote warenhuis afgewimpeld wordt. Ze beloven van alles maar komen niks na! De Bijenkorf is de baas en klanten hebben maar te luisteren. Je hebt gewoon geen keus, ik heb gewoon geen keus. Dit kan makkelijk nog een half jaar duren want ja de Bijenkorf bepaalt hoelang het duurt en je zoekt het als consument maar uit.

Ik wou eerst heel graag de schoenen nog ontvangen, maar die fase zijn we voorbij. Ik wil mijn geld terug, de Bijenkorf verdient mijn hard gewerkte geld niet! Dit is niet hoe ik als klant of überhaupt als mens behandeld wil worden. SCHANDALIG!!!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 01 juni 2020 om 16:58 geantwoord

Wat vervelend dat je de schoenen niet hebt ontvangen zeg! Ik heb het voor je nagekeken en zie dat onze webshop jou inmiddels al via e-mail heeft laten weten dat het aankoopbedrag aan jou is teruggestort. Ik wens jou wel heel graag nog een heel mooie dag toe.

bcareScott

Alle klachten die gemeld zijn door NOOITMEERBIJENKORF