Klacht: leesbril

op 11 juli 2012 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben vandaag mijn leesbril gaan afhalen in Wilrijk. Ik had deze gekocht 10 dagen geleden. Toen was de soldenperiode al van toepassing. De montuur bleek een goeie koop te zijn. Maar alles bij elkaar bleek ik toch nog aan een behoorlijke rekening te komen aangezien het een bril is zonder omkadering van de glazen en daardoor bleken de glazen zeer duur te zijn. Maar stemde toch in met de verkoop. MAAAAR …. ik was benieuwd of ik echt een goede koop had gemaakt, wat bleek er toen ik het model ging opzoeken,…. het is een HERENBRIL. Ik voel me serieus in het zak gezet. Ik durf met deze bril niet naar het werk te gaan. Ik heb 315 euro betaald voor een belachelijk leesbrilletje. Ik ben teleurgesteld in de verkoper, ik voel dit echt aan als misbruik van mijn vertrouwen. Ik hoop dat deze man last heeft van zijn geweten. Echt waar , ik ben zeer boos en moet me inhouden om naar de winkel toe te stappen. Ik hoop op een oplossing.

met vriendelijke groeten Katrien Neyt

Ik wil graag een damesbril

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 12 juli 2012 om 11:48 geantwoord

Klacht.nl is alleen voor onze Nederlandse vestigingen van Pearle Opticiens. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de klantenservice van Pearle België en gaan er vanuit dat zij dit verder op zullen pakken en u hierover zullen berichten.

Alle klachten die gemeld zijn door katrien neyt