Mijn Klacht:
14 december een bestelling geplaatst met een maatwerkkast, hierdoor levertijd van enkele weken. Afspraak was dat 17 januuar alles geleverd zou worden. Echter is alleen de maatwerk kast geleverd en de 2 bureaus met 5 boxen niet. Hierover direct telefonisch contact opgenomen en kreeg te horen dat er geen plaats meer was in de wagen?? De nieuwe planning stond op 19 januari. vandaag weer contact opgenomen omdat ik nog niks vernomen had en een extra vrije dag had genomen, maar weer een domme smoes dat de computer per ongeluk de bestelling uit het systeem heeft gegooid.
14 december direct bij bestelling betaald, zowel 17 als 19 januari extra vrije dag ingepland, maar nog steeds geen volledige levering van Leenbakker.
WAARDELOZE SERVICE
Gewenste Oplossing:
ik wil mijn spullen waar ik voor betaald heb en daarna wil ik nooit meer iets met Leenbakker te maken hebben.
dit heeft mij 2 vrije dagen en een hoop ergernis gekost, ik denk niet dat jullie mij iets kunnen bieden om mij tegenmoet te komen.
Maar ik zal wel iedereen om mij heen waarschuwen dat de service qaardeloos is bij Leenbakker
