Klacht: Umix bed ostermalm

op 15 augustus 2019 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari 2019 bed besteld in maart is het bezorgd met een verkeerde topper en een verkeerd pootjes.
Sinds maart zijn diverse mails gestuurd ,vaak naar de filiaal geweest en de klantenservice gebeld,maar helaas niks helpt.
Hun smoes is dat de leverancier is feit gegaan, maar dat klopt niet.Het bef is nog in hun filialen te koop en online ook met het zelfde pootjes.

Gewenste Oplossing:

Als het juiste topper en pootjes afgeleverd wordt met een dikke excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

17 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pella roj