Mijn Klacht:
Tapijten en bijzettafel besteld bij leenbakker. Deze zou binnen 3/5 dag worden geleverd. Daar ook een bevestiging van. Een dag voorafgaande aan de levering ontvang ik een mail waarin staat dat de tapijten en bijzettafel niet op voorraad is en dat Leenbakker hoopt dat zij alsnog binnen 30 dagen kan leveren! Hierop gereageerd met een telefoon naar klantenservice dat ik dit geen manier van doen vind en zeker niet gelet op het feit dat op de website nog steeds vermeld staat dat de tafel binnen een week geleverd zal worden.minuten in de wacht gezeten voordat een onvriendelijke medewerkster aan de lijn kreeg die als enige antwoord gaf “wij hebben onderbezetting” en nee “ik kan niet aangeven wanneer de tapijt en bijzettafel nog geleverd gaat worden !!
Gewenste Oplossing:
Wanneer er tijdig was aangegeven dat er helemaal geen voorraad was van de tapijten en bijzettafel. Dan was de bestelling ook niet gedaan!! Nu voel je je als consument bedonderd. Wel geld incasseren maar niets leveren. Dan voor de consument zeer slecht bereikbaar zijn en dan ook nog geen excuus aanbieden. Allemaal verbeterpunten voor Leenbakker.ik wel in ieder geval mijn spullen wat ik besteld hebt!!
