Klacht: Spullen worden niet geleverd

JulieM1996 op 13 juli 2021 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart heb ik een riete stoel besteld bij leen bakker. De levertijd genoemd op de site was 6 weken. De stoel zou april worden geleverd. 3 dagen voor het leveren kreeg ik een mail dat het niet ging lukken en het mei zou worden. Kan natuurlijk gebeuren. Echter kwam de stoel in mei niet. Ik kreeg weer vlak voor leveren een mail dat het niet ging lukken, het werd nu juni Je raad het al, 17 juni de dag van levering, kreeg ik niks. Ook had ik geen mail ontvangen. Ik heb toen met de klantenservice gebeld. Zij zeiden dat er iets mis was gegaan met het mailen en dat het inderdaad niet gebeurd was. Ik zou de stoel nu in juli krijgen. De mevrouw van de klantenservice was erg onvriendelijk en dacht niet met mij mee. Ze verzekerde mij dat het in juli echt zou geleverd worden. Nu krijg ik net bericht dat de stoel weer niet geleverd kan worden, het wordt augustus. Ik heb gelijk weer contact opgenomen met de klantenservice. Dit keer weer een erg onvriendelijke vrouw. Ik heb geen enkele excuses of persoonlijk bericht ontvangen. Het beste wat ze kon doen voor me was een voucher van 30 euro aanbieden. Die heb ik afgeslagen aangezien ik toch niks meer bij Leen Bakker ga bestellen.

Wanneer je op je site iets te koop aanbied moet je het gewoon hebben. Wanneer je de spullen niet hebt, dan zet je het niet als te koop neer. Met de leverancier kan van alles mis zijn, maar leen bakker is verantwoordelijk. Ik verbaasde mij er ook over dat de stoel nog steeds online wordt aangeboden met levertijd 6 weken.

Ik raad iedereen af om te bestellen bij Leen Bakker. Met de spullen is niks mis, maar je hebt gelukt als je ze binnen een half jaar krijgt. De mensen van de klantenservice zijn ontzettend onvriendelijk en niet in staat om excuses aan te bieden of mee te denken.

Gewenste Oplossing:

Als eerste moet er een persoonlijk excuses komen. Ook vind ik het bizar dat de stoel nog te koop word aangeboden. Iets van compensatie is ook op zijn plaats. Al hoef ik geen voucher.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JulieM1996