Klacht: kapotte kast

op 28 mei 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben 4 mei een kast besteld bij Leen Bakker. Zoals beloofd, is deze de dag erna bezorgd. Helaas bleken er 3 van de 4 lades kapot te zijn.

Contact gehad met Leen Bakker in Eindhoven. Zij vertelde mij dat het geen probleem was en hebben 3 nieuwe lades besteld. Deze zouden binnen 2-3 dagen binnen zijn en ik zou een berichtje krijgen wanneer dat zou zijn.

Geen bericht ontvangen, dus na een week zelf maar gebeld. De lades bleken inderdaad binnen te zijn. Wij hebben ze opgehaald en zijn thuis tot de conclusie gekomen dat er wederom 1 stuk is.

Opnieuw Leen Bakker Eindhoven gebeld en het verhaal uitgelegd (15 mei). Zij gingen weer een nieuwe la bestellen en zouden mij op de hoogte brengen als deze binnen was. Gewezen op het feit dat dit de vorige keer niet gebeurd is, dus benadrukt op het noteren van mijn gegevens.

Gisteren (27 mei alweer) nogmaals gebeld om te vragen of hij al binnen was. Aangezien mij vertelt werd 2-3 dagen, en de vorige keer ook niet is gebeld. Waarop ik als antwoord kreeg dat de la besteld is, maar nog steeds niet binnen is. Ik heb mijn frustraties geuit en uitgelegd dat ik het vervelend vind dat ik een maand later nog geen volledige kast heb staan. De man die ik aan de lijn had vertelde me dat ik de lades inderdaad fragiel zijn en het goed is om ze te lijmen. Uitgelegd dat ik dit begrijp, maar dat ik geen kapotte NIEUWE kast accepteer. Wanneer de lades wel binnen zouden komen kon hij mij ook niet vertellen.

Uiteraard ga ik akkoord met de levering van een nieuwe lade. Echter wil ik hierbij benadrukken dat ik het belachelijk lang vind duren en dat een tegemoetkoming op zijn plaats zou zijn. Een nieuwe kast bestellen en dan een maand moeten wachten en hem nog niet volledig hebben staan, een winkel die ''zijn best doet'' maar wat ook erg lang duurt, het is allemaal erg vervelend! Ik ben ondertussen bijna in staat om de gehele kast af te breken en te retourneren.

Alle klachten die gemeld zijn door Aniek van der Linden