Klacht: IN EN IN SLECHTE SERVICE

DvDBovenkamp op 22 november 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vier weken geleden gordijnen bij jullie besteld. Afgelopen donderdag opgehaald. Echter in het daglicht vallen deze gordijnen ontzettend grijs uit tot tegenstelling in de winkel (ipv bruin), wat dus totaal niet past bij onze woonkamer. Ik ben direct teruggegaan naar het desbetreffende filiaal om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Mevrou antwoord op een geirriteerde hatelijke manier: Nee meneer ik kan niks voor u doen is u eigen schuld, onze lampen zijn hier nou eenmaal geel en daarom kan het een andere kleur lijken, u heeft de stof zelf gekozen, dan had u maar een een proef mee moeten nemen naar huis om te kijken of het wel past. HEEL FIJN als ze dit ook zeggen in de winkel (dit lijkt me ook een stukje service), zodat ik wist dat dit mogelijk was, dan had ik dat zeker gedaan en dat terwijl ik nog zo twijfelde over lichtbruin of donkerbruin, het is nooit aangeboden! En mevrouw zei nog wel tijdens het bestellen; ja meneer u heeft 100 dagen bedenktijd dan kunt u altijd nog een andere uitzoeken. Bel ik de klantenservice, ja ik begrijp het meneer… echt heel vervelend, wellicht kan ik wat voor u betekenen… wordt in de wacht gezet… nee , sorry meneer.. ik kan toch niks voor u betekenen. Echt kortuit, EEN HELE HELE SLECHTE SERVICE EN ABSOLUUT GEEN AANRADER. Nu maar hogere stappen ondernemen.

- Nieuw gordijn stof uitzoeken (en dan eerst een kleurenstaal thuis proberen)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door