Klacht: Gewacht met bestellen door systeemfout, geen korting gekregen

Ginoo op 27 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde 2 Varia kasten bestellen. Door me in te schrijven voor de nieuwsbrief zou ik extra korting krijgen. Door storing in mailsysteem (hebben ze al toegegeven) heb ik gewacht tot duidelijk was wat er misgegaan was dit was ook het advies. Toen dit duidelijk was (nogmaals fout van Leenbakker) waren de kasten samen 60 euro duurder. Boodschap Leenbakker: jammer had je maar moeten bestellen.

Gewenste Oplossing:

Ik alsnog een kortingscode krijg van 60 euro om de 2 kasten tegen actieprijs te bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door