Mijn Klacht:
Wij hadden besteld vier prachtige verrijdbare eetkamerstoelen. Drie stoelen waarbij inderdaad de wieln geleverd waren maar bij 1 stoel helaas niet. Het hoofdkantoor stuurt ons door naar een filiaal in de buurt. Binnen 2 weken zouden de wielen er zijn. Na 2 weken bellen, nee heel raar de bon kon niet gevonden worden, o ja toch na een half uurtje. Maar de bestelling is onderweg en zal wel thuis gestuurd worden. Na wederom twee weken wachtten maar weer bellen, na lang zoeken kunnen ze de bon echt niet vinden, gelukkig is de person die de wieltjes had bested aanwezig. En belde even later terug de wielen zijn er al, vreemd dat u niet gebelt bent of dat ze zijn verzonden. Bij thuiskomst heeft mijn man na drie dagen tijd om de wielen eronder te zetten, raar er zitten vijf wielen in, horen er vier onder te komen. Nog vreemder dit zijn hele andere wielen !!! Moedeloos, hoe kan dit zo lang duren en waarom moeten wij zoveel moeite doen om dit problem op te lossen. De wieltjes van een showroom model nee die Mogen we niet meenemen. Moeten we nu weer weken gaan bellen en bellen en afwachtten of men bonnen en juiste wielen kan vinden. Of krijgen we nu dan eindelijk een vervangende komplete stoel zoals wij die besteld hadden ?
Gewenste Oplossing:
Ik ben zeer tevreden als wij net als met het bestellen van de stoelen de juiste wielen wel binnen afzienbare tijd (een week) ontvangen. Zonder er achteraan te moeten hollen en bellen. Indien losse wieln echt niet wil lukken is een komplete eetkamer stoel X010FAB -Joost darkbrown uiteraard ook goed.
