Klacht: Extreem klantonvriendelijk

Dyk op 08 augustus 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het betreft Leen Bakker in Overvecht, Utrecht.

We hebben daar een vloer, een kledingkast en een schoenenkast gekocht welke thuis bezorgd zouden worden en we hebben strips gekocht om de overgang van onze oude naar nieuwe vloer af te werken.

Ik heb een dag vrij genomen om de spullen in ontvangst te kunnen nemen, maar helaas kwam de schoenenkast niet opdagen. Deze hebben we zelf op mogen halen in het filiaal te Overvecht, of we konden de volgende dag ook vrij nemen zodat het dan kon worden bezorgd. Uiteraard vonden we het niet prettig nog een verlofdag op te offeren voor een schoenenkast, dus we zijn hem zelf maar in de winkel gaan ophalen.

Daarnaast is ons in de winkel verteld dat de kledingkast zowel links als rechts planken zou hebben, maar de kast die is bezorgd had alleen rechts planken en links een hanggedeelte. We hebben, toen we de schoenenkast kwamen ophalen, in de winkel navraag gedaan over de kledingkast en er werd ons verteld dat ze nooit gezegd konden hebben dat de kast met planken geleverd werd zowel in het linker als rechter gedeelte. We konden er wel voor 18 euro een plankenset bijkopen. Daar zijn we niet mee akkoord gegaan, maar de kast kon ook niet meer terug, want deze stond al in onze kamer en was dus al gebruikt.

We hebben gevraagd of de strips retour mochten (welke we op dat moment niet bij ons hadden), want die bleken we niet meer nodig te hebben. Helaas hadden we daar de bon niet meer van, maar de verkoopster zei dat ze de bon in het systeem kon opzoeken en dat we dan daarmee tot 100 dagen na aankoop het product konden terugbrengen. Vorige week kwamen we, nog ruim binnen de 100 dagen, en wilde de strips retour brengen, en er werd ons verteld dat er niet werd geruild zonder het kleine kassabonnetje wat geprint zou zijn toen we betaald hadden. Het bewijs van betaling op ons rekeningnummer was niet voldoende. Ze wilden tevens niet in het systeem onze bon opzoeken, want dat was te veel werk. Er was NIEMAND anders in de winkel aanwezig op dat moment.

Al met al hebben ze zich dus niet gehouden aan de afspraak dat ze alles zouden leveren (we hebben trouwens wel de volledige afleverkosten betaald), daarnaast geven ze verkeerd advies (m.b.t. de planken in de kledingkast) en ze geven een erg luie en onvriendelijke indruk als geen bon voor je op willen zoeken in het systeem. Ik begrijp dat ruilen een gunst is van de verkoper en geen recht van de koper, maar de ruil was ons al toegezegd door een medewerker en het komt wel boven op de andere klachten.

Wij kopen NOOIT meer bij Leen Bakker. met dank aan Leen Bakker Overvecht te Utrecht…

Gewenste Oplossing:

Oprechte excuses van de betreffende winkel en het retour nemen van de strips zonder het geprinte kleine kassabonnetje maar met de bon die ze in het systeem kunnen opzoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door